Pozycjonowanie a nowi klienci

###

Celem pozycjonowania jak i innych działań marketingowych jest dotarcie z własną ofertą do nowych klientów. A zatem czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak w jaki sposób np. reklama telewizyjna czy także radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie posiada szereg zalet a dotarcie do nowych nabywców to tylko jedna z nich. Ale jak możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych kontrahentów. Rozwiązania są dwa.

Pozycjonowanie swojej strony internetowej. No jest prawdopodobnie to częstokroć wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już zupełnie niemała rzesza dużych a wręcz niedużych firm. Dla niewielkich firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie musimy narażać się na wielką dziurę w budżecie.

Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o naszej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy również skorzysta z mojej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR umożliwia niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to można dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia zatem odnaleźć opinie w sieci na dany zagadnienie. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zapewni nam przychylność klienta. Posiadamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.

Wybór odpowiedniej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem wyborów o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W większości jest to jeden rok a niekiedy wręcz 3 dla tego powinieneś odpowiednie przeanalizować opinie o danej firmie jak i sprawdzić ich podejście do samego klienta. Wyszukiwania stosownej firmy tak jak również każdej osoby produktu musisz zacząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednakże nie trzeba im ślepo ufać wiele osób może nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego jeżeli już to możliwe powinnaś przeprowadzić staranną analizę takich słów kluczowych. To aktualnie po samych tyko słowach kluczowych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni metodę. W jaki sposób tego dokonać?

Na sam początek warto przyjrzeć się bliżej liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie trzeba sprawdzić jakie progi stosuje dane firma. Powinnaś zwrócić na to priorytetową uwagę ponieważ wiele firm używa niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak również TOP 1 przy czym liczba użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.